Wersja archiwalna 2015-09-29 09:34:01
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Pułtusk: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do
budynku Zespołu Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku, 06-102
Pułtusk, ul. Polna 7
Numer ogłoszenia: 254742 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 2 z Oddziałami
Integracyjnymi w Pułtusku , ul. Polna 7, 06-102 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel.
0-23 6920201, faks 0-23 6920201.
- Adres
strony internetowej zamawiającego: www.zs2.pultusk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Zespołu Szkół nr 2 z
Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku, 06-102 Pułtusk, ul. Polna 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną w miarę
potrzeb dostawę oleju opałowego lekkiego do siedziby Zespołu Szkół nr 2 z
Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku, 06-102 Pułtusk, ul. Polna 7 w ilościach
niezbędnych do ogrzewania pomieszczeń szkoły. Planowana łączna ilość oleju
wynosić będzie ok. 70.000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostawy oleju stosownie do potrzeb. Olej
będący przedmiotem dostawy powinien spełniać wymagania normy PN-C 96024:2011
dla gatunku L-1.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
- III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej
grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zs2.pultusk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku, 06-102 Pułtusk, ul.
Polna 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół
Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku, 06-102 Pułtusk, ul. Polna 7
- sekretariat szkoły - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: budżet szkoły.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-09-29
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-09-29 09:34:01
- Liczba odsłon: 1002
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: